Cu toate acestea, un procentaj mai mic de moldoveni aleg să se delecteze cu cumpărături online, iar printre produsele vizate, un loc aparte îl ocupă hainele și încălțămintea.
Gusturile femeilor diferă față de gusturile bărbaților și dacă primele două locuri sunt ocupate de haine și încălțăminte, următoarele balansează în funcție de preferințe, femeile alegând să procure produse cosmetice, dar și produse pentru gospodărie, iar bărbații rămân fideli produselor pentru automobil și tehnicii.
De altfel, pe locul III în preferințele femeilor s-au clasat accesoriile, iar în preferințele bărbaților – tehnica digitală și gadgeturile.
Locul IV este ocupat de cosmetică în cazul doamnelor și domnișoarelor, pe când bărbații clasifică pe acest loc bijuteriile.
Ultimul loc, al V-lea, prezintă produsele pentru casă și grădină ca fiind procurate de către partea feminină, iar partea masculină completează acest loc cu produsele pentru automobil.
Conform sondajului, tineretul achiziționează mai mult cosmetică și cărți, iar cei de 51 ani +, mai mult produse pentru casă.
Autoare: Iulia Vrabie
COMENTARII